vrijdag 18 november 2016

Ik hou van mijn oma en opa!

Juf vertelt het verhaal van Jules en zijn grootouders.
We brengen foto's mee van onze grootouders en vertellen erover aan elkaar.
We noemen ze oma, mammie, bobonne ,vake, opa,...
Mijn oma draagt een bril mijn opa heeft een snor,...
Ik ga met oma en opa naar zee, ik blijf slapen bij oma en opa,...

We bekijken de plaat met de grootouders van Jules



We maken een cadeautje voor onze oma en opa.

Met goudverf en eens sponsje op een stokje wrijven en stempelen we.






We tekenen op kalkpapier.




Met een wattenstaafje stempelen we gouden stipjes.



juf maakt er een kaarsenpotje van.






We bestempelen een zakje. Dit wordt onze cadeauverpakking.

We schilderen onze oma (experimenteren)


We kijken er naar uit om ons cadeautje af te geven en ons versje op te zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten